Our impact
מכל זוית שתסתכל,
האימפקט של הומרקט עובד בשבילך.

עשרות יזמים כבר זכו להכיר מקרוב את האימפקט השיווקי הייחודי של הומרקט, המעניק לכל יזם מעטפת שיווקית של 360 מעלות – משלב היעוץ, דרך השיווק, המיתוג, המכירות, ניהול מאגר הלקוחות וסגירת העסקה מול כל לקוח.

נשמח לרתום את היכולות השיווקיות הייחודיות שלנו על מנת לייצר את סיפור ההצלחה הנדל"ני הבא – עבורכם.

מכונת השיווק שלנו מתחילה לעבוד מהפגישה הראשונה עם היזם, עוד בשלב התכנון והייעוץ. מחקרי השוק המקיפים שאנו מבצעים יחד עם החשיבה השיווקית היצירתית איתה אנו ניגשים לפרויקט, מאפשרים לנו לזהות את מאפייני ההצלחה הייחודים לו, ולמתג אותו כפרויקט נחשק ויוצא דופן, תוך שאנו מטשטשים את גבולות אזורי הביקוש ומאתגרים את מחירי השוק.  ההיכרות המעמיקה עם מפת הנדל"ן וקהלי היעד השונים, מאפשרת לנו לייעץ ליזם ולאדריכל בנושא תכנון הדירות והמפרט בהיבט המכירתי, על מנת למקסם את פוטנציאל ההצלחה והרווח. בשלב הבא נגבש ונבנה את האסטרטגיה והתכנית השיווקית לפרויקט, בשילוב עם חברת מיתוג מובילה בתחום הנדלן.

כאחת החברות החזקות והמנוסות בעיר בתחום השיווק והתיווך, להומרקט סניפים בלב אזור הביקוש בתל אביב, ברוטשילד וסניף ייעודי לשיווק פרויקטים בגבעתיים, עם Data base המתעדכן מידי יום של אלפי לקוחות פוטנציאליים. כל אחד מהסניפים מעוצב בהתאם לאופי קהל היעד המקומי ומשדר עוצמה, עדכניות ונחשקות המקרינים על הפרויקט שלך. הסניפים שלנו נהנים מטראפיק בלתי פוסק של לקוחות בין השעות 9:00-19:00 ומאווירת "אקשן" תמידית המעודדת ביצוע עסקאות. נציגי המכירות שלנו מסונכרנים בנוגע לאופי וסגנון השיחה השיווקית שיש לנהל על מנת למקסם את שיווק ומכירת הפרויקט שלך. כך שלמעשה, כיזם אתה נהנה מצוות מכירות מוביל, משרד יוקרתי ואלפי רוכשים פוטנציאליים, עוד הרבה לפני שהשקעת בפרסום הפרויקט.

ההון האנושי היוצא דופן באיכותו של הומרקט, הוא עובדה ידועה בקרב כל העוסקים בתחום. אנו בוחרים בקפידה את אנשי המכירות שלנו, כולם מומחי נדלן בעלי רקע אקדמי בתחום, המגיעים עם שאיפה למצוינות ותשוקה בלתי-נדלית למקצוע, מסוג האנשים שרוב היזמים ומשווקי הפרויקטים לא זוכים לעבוד עימם. לרשות כל יזם החובר להומרקט, אנו מעמידים יחידה מובחרת העובדת סביב השעון על הפרויקט שלו.

בזכות המערכת הייחודית שפיתחנו לניהול ומעקב אחר לקוחות הפרויקט, אנו יודעים בכל שלב מהי תמונת המצב בקרב כל אחד ואחד מהרוכשים הפוטנציאליים: החל מפילוח קהל היעד הרלוונטי לפרויקט, דרך פיקוח על מערך המכירות הנעשה בשקיפות מלאה וכולל דוחות שבועיים עם נתוני לידים, פגישות, הרשמות, התנגדויות ועוד. רשימות התפוצה שלנו מעניקות לך חשיפה בלתי-אמצעית לעשרות אלפי לקוחות באמצעות מסרונים, דיוור אלקטרוני וקמפיינים דיגיטליים. באפשרותינו לפלח במדויק את סוג המדיה דרכה מגיע כל לקוח ולקבוע בכל שלב מהי אסטרטגיית הפרסום היעילה ביותר לפרויקט. בשלב סגירת העסקה, אנו מלווים את הלקוח לאורך התהליך המשפטי ומנהלים אותו עבור היזם עד סיומו.

Marketing system

מכונת השיווק שלנו פועלת ב-6 שלבים

Step 1

מחקר

הצעד הראשון בתהליך שיווק הפרויקט הוא חקר השוק, הכולל בדיקה מעמיקה של רמות המחירים באזור, מיפוי המתחרים בהווה ובעתיד, פילוח, איפיון קהלי היעד, ההתנגדויות הפוטנציאליות ועוד. שלב זה חשוב במיוחד כדי לדייק את הערך המוסף של הפרויקט והלו"ז שלו. בשלב זה אנו גם מעניקים ליזם סיוע מול שמאי הבנק, בבניית מחירון הדירות מול ערך השוק, משלב המכירה המוקדמת ועד לשלבי המכירה האחרונים.

Step 2

בניית תכנית שיווקית

לאחר פילוח קהלי היעד המתאימים ומציאת הסיפור הנכון לפרויקט, אנו בונים את התוכנית השיווקית שתביא את ההצלחה המירבית ליזם ולנו. התוכנית מתייחסת לנושאים כגון עלויות השיווק והפרסום, משרדי המכירות, צוות המכירות המתאים ביותר לפרויקט, יעדי המכירה ולוחות זמנים, אופי וסוג הפרסום ועוד.

Step 3

מיתוג

בשלב זה אנו מתכננים בשיתוף היזם והאדריכל את המפרט, מאפייני הבניין ותמהיל הדירות הנכונים ביותר להצלחת הפרויקט, ואז מתפנים לעטיפה החיצונית- מיתוג הפרויקט. מתוך הבנת הרוכש העתידי והאופן בו הוא רוצה שיגישו לו את המוצר, אנו מחברים את היזם עם חברות המיתוג המתאימות לו ביותר, חברות הדמיה, צילומי אווירה, תצלומי אוויר ועוד. אנו עובדים עם החברות המובילות בתחום מיתוג הנדלן בארץ.

Step 4

מכירות

בסיום עבודת המיתוג, אנו מעבירים את הפרויקט לידיהם של אנשי המכירות. זאת לאחר תהליך חפיפה מעמיק, במסגרתו לימדנו אותם לדבר בשפה המיתוגית הייחודית של הפרויקט, באמצעות שיטות עבודה יסודיות הכוללות מסמכי שאלות – תשובות, תסריטי שיחה, פרזנטציית פגישה וכלים לטיפול בהתנגדויות. כל פרויקט מלווה ע”י מנהל מכירות יעודי המנהל את צוות אנשי המכירות, נמצא בקשר יומיומי ישיר עם היזמים ומהווה חוט מקשר בין כל הגורמים עד לסגירה מושלמת של כל מכירה.

Step 5

פרסום

הניסיון שרכשנו במהלך השנים מאפשר לנו לבנות בכל קמפיין את תמהיל המדיה הנכון והמתאים ביותר לקהל היעד ולתקציב הפרויקט, ולייצר פרסום מבוסס תוצאה, יעיל וחסכוני באמצעים דיגיטליים ( פייסבוק, גוגל, מדלן, יד2 ועוד ) או במדיות הקלאסיות ( שילוט חוצות, מודעות וכו’ ).

Step 6

סגירת עסקה

אנשי המכירות שלנו עוברים הדרכה מקיפה ומכירים את נושא חוק המכר על בוריו. הם מיומנים בליווי הרוכש החל משלב אפיון הלקוח בפגישת המכירה, דרך רישום הלקוח והחתמתו על טופס בקשה לרישום, ועד לליווי המו”מ המשפטי מול עורכי הדין של הרוכש והיזם – עד לסגירת העסקה והחתימה על חוזה המכר.

Our projects!

רוצים להכיר את הפרויקטים שלנו?

לפרויקטים