Blog

Homemarket / מאמרים  / המשקיעים מסתערים! מה אפשר לקנות ב ב1,980,000 ₪ 19 דקות מתל אביב ?

המשקיעים מסתערים! מה אפשר לקנות ב ב1,980,000 ₪ 19 דקות מתל אביב ?

למי שמחפשים הזדמנות נדל"ן חד פעמית במרחק קצר מתל אביב, הכתבה הזו יכולה להעניק לכם מידע בעל ערך רב.

מאת: משה שמש

הרכבת הקלה עושה מהפכה בגוש דן

 הקו האדום של הרכבת הקלה מגדיר מחדש את מטרופולין תל אביב, אזורים רבים בהם פרוייקט UpSide במיקום האופטימלי ברחוב צה"ל בפתח תקווה, ינגיש את תל אביב למרחק של 19 דקות!

הנדל"ן לאורך הקו האדום, יעשה קפיצה משמעותית המחירים בפתח תקווה, יפו , בת ים במגמת עליה. קיצור הנגישות לאזורי תעסוקה יגביר את המוטיבציה של זוגות ומשפחות צעירות לגור בפתח תקווה

ההערכה שלאחר עיכובים של שנים, חברת נת"ע תשיק את הקו האדום של הרכבת הקלה לקראת חודש אפריל  2023 ותסיע  70 מיליון נוסעים בכל שנה. 

 

 

המשקיעים עוד לא איחרו את הרכבת

כבר בשלב החפירות למקטע התת-קרקעי של הקו האדום, ענף הנדל"ן התחיל להגיב, ככל שמועד ההשקה מתקרב המחירים בדיור למגורים, משרדים, מרחבי תעסוקה, שטחי מסחר עלו משמעותית.

לדברי רונן סיונוב יו"ר קבוצת הומרקט "הפוטנציאל לא ממומש והמשקיעים עדיין לא איחרו את הרכבת" ההערכה שלאחר פתיחת הקו האדום המחירים יעלו משמעותית, מדובר בקו היסעים ציבורי שהוא עמוד השדרה של המערכת להסעת המונים במטרופולין גוש דן, מהתחנה המרכזית בפתח תקווה, דרך בית החולים בילינסון, לאורך רחוב ז’בוטינסקי בבני ברק וברמת גן, משם לתחנת הרכבת סבידור מרכז, דרך רחוב בגין ,ליד עזריאלי, משם ימשיך לדרום הקריה, מנשיה, שדרות ירושלים ! אני מעריך שככל שהקו האדום יפעל בצורה טובה, סדירה, חוויתית , נראה עליה נוספת במחירי הדירות מסביב לכל התחנות בעיקר לתחנות המוצא בפתח תקווה .

המלצתי מסכם סיונוב, למשקיעים וזוגות צעירים לטרגט אזורים בקו האדום וגם בקו הסגול ובקו הירוק שם קיים פוטנציאל השבחה גבוהה, אנו בהומרקט כבר נערכים לשווק פרויקטים באזורים אלו" 

פתח תקווה ,הכי צעיר בעיר

לדברי יצחק דקל סמנכ"ל  הומרקט שיווק הפרויקטים  המתמחה בשיווק מיתוג ומכירת פרויקטים למגורים במטרופולין תל אביב

" פתח תקווה מייצרת ביקושים רבים בעיקר בקרב אוכלוסייה צעירה ואיכותית, אם עד שנת 2021 פ"ת הייתה בקו מחירים נמוך משמעותית בהשוואה לרמת גן וגבעתיים, אזי הטווחים מתחילים להצטמצם, זה הזמן להשקיע בעיר, לפני שמחירי הנדל"ן יבצעו תיקונים מול שכונותיה רמת גן וגבעתיים.

כשמביטים עשור קדימה מוסיף דקל, לשנת 2032 בכל מטרופולין גוש דן  יהיה לא כלכלי, לא אפשרי, לא נוח להתנייד ברכב פרטי, העיריות, משרדי התחבורה, השיכון וכל גורמי הרגולציה, מעדיפים תחבורה ציבורית , המסקנה חד משמעית מגורים בציר המטרו הם יתרון עצום! 

תעסוקה בפתח תקווה פוטנציאל גדול

כמו כן מנתח יצחק דקל שאזורי התעסוקה על ציר רחוב ז'בוטינסקי בפתח תקווה קריית אריה, קריית מטלון, רמת סיב, יהיו בתנופה אדירה, חברות פיננסיות, פירמות עורכי דין, רואי חשבון, משרדים של מותגים וחברות מובילות, חברות היי טק, יעזבו את הסיטי של תל אביב בגלל מחירים גבוהים וצורך להתייעל "שיהיה מדובר במחיר של  250 ₪ למטר בסיטי של תל אביב מול כ 120 ₪ למטר בסיטי של פתח תקווה, יהיה שינוי תפיסה גדול בכל המגזר העסקי, נראה מעבר כמו שקורה בערים גדולות בעולם, כמו כן הדבר יביא לפיתוח מתחמי בילוי, הסעדה, חוויה חדשניים בפתח תקווה"

חינוך, בריאות, תעסוקה, מסחר

פתח תקווה עיר שמעניקה את מלוא התמורה לתושבים, מערכות חינוך, מתקדמת, מוסדות בריאות איכותיים, קניונים ומרכזיים מסחריים, מרכזי תעסוקה חדשניים , מרכזי הייטק וחדשנות וקרבה משמעותית לתל אביב עם פתיחת הרכבת הקלה!

נתוני הלמ"ס מצביעים על מגמה

פתח תקווה היא כיום שוק הנדל"ן של גוש דן נתוני הלמ"ס מציגים מגמה של צמיחה וגידול במכירת דירות בעיר, הביקוש גדול ההיצע נמוך, בשכונות רבות כבר אין פרויקטים חדשים!

1420 מול 500 פי שלוש דירות חדשות נמכרו בעיר

  • בשנת 2021 החלה בנייה של 1420 דירות חדשות
  • בשנת 2020 החלה בנייה של 500 דירות חדשות
  • בשנת 2019 החלה בנייה של 520 דירות חדשות 

נתוני הלמ"ס מצביעים על עיר מבוקשת, במשך 3 חודשים נובמבר 2021, דצמבר 2021 וינואר 2022 נמכרו בפתח תקווה כ 365 דירות חדשות! עלייה של 38 אחוז לעומת אוקטובר, ספטמבר, אוגוסט 2021, בשלושת חודשים אלו נמכרו בעיר רק 263 דירות חדשות. 

UpSide חדש של מטרופולין תל אביב

 

פרוייקט אפסייד פתח תקווה של חברת היזמות הותיקה עזרא חקשורי השקעות נדל"ן  , מעניקה מענה לחיים פרבריים משפחתיים נעימים ושקטים, פרויקט הבוטיק בפריים לוקיישן, ברחוב צה"ל 70-76 

 מדובר ב 4 בניינים בני 7 קומות, 112 דירות חדשות בבנייני התחדשות עירונית תמא 38/1, המחירים אטרקטיביים – דירת 3 חדרים החל מ 1,950,000 ₪, דירת 4 חדרים החל מ 2.065.000 ₪, דירות פנטהאוז וגם החל מ2,903,000 ₪ 

 לדברי יצחק דקל מ" מדובר במחירים נמוכים ב 60 אחוז מתל אביב, 40 אחוז מגבעתיים, ו 35 אחוז מרמת גן והכל במרחק של 19 דקות נסיעה ברכבת הקלה מהסיטי הפועם של תל אביב"